Nejoblíbenější first minute 2024 destinace se slevou až 50 %

background

All Nippon Airways

Vše co potřebuješ vědět o zavazadlech a službách na palubě.

Rozšířené vyhledávání

Letecká společnost All Nippon Airways

Japonské aerolinky All Nippon Airways se pyšní poměrně dlouhou historií, která sahá až do roku 1952. V té době vznikl její předchůdce Japan Helicopter and Aeroplane Transports Company. Vše započalo vrtulníkovou dopravou. Následovníkem byla společnost Far East Airlines, která se v roce 1958 sloučila s nově pojmenovanými All Nippon Airways. Prvních několik let působily aerolinky na domácí půdě. Až v roce 1986 přišlo expandování na mezinárodní letecký trh.

Mateřskou společností aerolinek je ANA Holdings Company, která byla založena v roce 2013. Sídlo letecké společnosti se v průběhu let měnilo a dnes je to City Center v oblasti Shiodome. Pokud jde o hlavní letecké základny, ty se nachází na tokijských letištích Narita a Haneda. Kromě nich mají All Nippon Airways ještě další tři základny v Ósace, Kansai a Itami.

All Nippon Airways mají pod sebou i několik dceřiných společností zaměřených třeba na regionální nízkonákladovou přepravu cestujících. Typickým příkladem jsou společnosti Vanilla Air, Air Do a Japan Air. Výjimkou není ani všeobecné letectví, nákladní letectví zaštiťované ANA Cargo nebo menšinový podíl v hotelovém ubytování.

Japonská letecká společnost All Nippon Airways se v roce 1999 stala členem Star Aliance. V roce 2013 byla označena jako pětihvězdičkové aerolinky. O pět let později začala nabízet také soukromé charterové lety, a to prostřednictvím ANA Business Jet Co., Ltd. V průběhu fungování All Nippon Airways se měnila nejenom letecká flotila, ale i její barevné označení. Kromě spojení bílá a modrá vzniklo několik barevně výrazných a nepřehlédnutelných modelů s japonskou tematikou.

  • Odbavení online
  • Zkratka aerolinky
    NH
    (IATA)
    ANA
    (ICAO)
  • Flotila
    Airbus A320, Airbus A321,
  • Nejlevnější letenky online
  • Občerstvení v letadle
    ANO k letence
  • Zavazadla
    Kabelka: ZDARMA 45x35x20cm
    Odbavené: ZA POPLATEK max.158cm/32kg
    Příruční: ZDARMA 55x40x25cm
Odbavení online
Zkratka aerolinky
NH
(IATA)
ANA
(ICAO)
Flotila
Airbus A320, Airbus A321,
Nejlevnější letenky online
Občerstvení v letadle
ANO k letence
Zavazadla
Kabelka: ZDARMA 45x35x20cm
Odbavené: ZA POPLATEK max.158cm/32kg
Příruční: ZDARMA 55x40x25cm
Wiki All Nippon Airways
Kód aerolinky NH (IATA), ANA (ICAO)
Web https://www.ana.co.jp/en/eur/
Země původu Japonsko
Rok založení 1952
Odlety z ČR Ne
Odbavení online Ano
Věrnostní program Ano
Průměrné ceny letenek Vyšší průměr
Platba v letadle Japonský jen

Zavazadla

  • Přeprava zvířat: Ano
  • Přeprava nadměrných zavazadel: Ano

Příruční zavazadla

  • Velikost příručního zavazadla je omezena rozměry 55 x 40 x 25 cm.
  • Hmotností limit je spojen s hranicí 10 kg.
  • Kromě příručního zavazadla je tu možnost ještě jednoho v podobě kabelky, deštníku, notebooku apod.
  • U menších letadel pro vnitrostátní lety jsou limity příručního zavazadla snížené na 45 x 35 x 20 cm.

Zavazadla do podpalubí

  • Odbavovaná zavazadla do podpalubí se pojí s maximálním rozměrem 158 cm. Ten je součtem všech tří stran a nesmí být překročen.
  • V případě ekonomické a prémiové ekonomické třídy je maximální hmotnost odbaveného zavazadla 23 kg.
  • U business třídy a první třídy je limit zvýšen na 32 kg na zavazadlo.
  • U mezinárodních letů v ekonomických třídách můžete mít dva kusy zavazadel, a to i včetně business třídy. Pouze první třída dovoluje tři odbavovaná zavazadla.

All Nippon Airways: odbavení

Odbavení u letecké společnosti lze realizovat nejrůznějšími způsoby. Pokud využijete check-in na letišti, počítejte s tím, že odbavovací přepážky se obvykle otevírají tři hodiny před odletem. K samotné bráně byste se měli dostavit nejpozději 30 minut před odletem. Na některých letištích lze upotřebit samoobslužné kiosky. Možnost odbavení se liší letiště od letiště v době od 3 do 24 hodin před odletem. Check-in lze provést také online na internetu. Dostupný je na portálu https://www.ana.co.jp/en/eur/travel-information/online-check-in/ 24 hodin až 75 minut před odletem.

Služby během letu

Služby během letu se liší podle toho, kam cestujete a v jaké cestovní třídě. Podle toho jsou služby nabízeny, potažmo zpoplatněny. Je to například stravování, které může nabývat mnoha podob – japonská kuchyně, francouzská kuchyně a fusion kuchyně. Během letu si užijete také zábavu prostřednictvím ANA SKY CHANNEL. K dispozici je e-knihovna. V rámci vybraných letadel a letů se domůžete Wi-Fi připojení na palubě. Výjimkou není ani speciální časopis a možnost bezcelního nákupu zboží. Na své si přijdou děti i dospělí.

Přímé lety z Prahy

S přímými lety japonských aerolinek All Nippon Airways z Prahy ani z žádného jiného českého města nepočítejte.

Cestovní třídy

Economy Class

  • Standardní sedadla
  • Placené stravování
  • Polštář a přikrývka

Premium Economy Class

  • Přednostní zavazadla na letišti
  • ANA salonek
  • Větší sedadla
  • Výběr stravování
  • Pantofle a zábava během letu

Business Class

  • Přednostní odbavení a Fast Track
  • Přednostní nástup a výstup
  • ANA salonek
  • Business sedadla, popřípadě pokoj
  • Lepší forma stravování
  • Wi-Fi během letu, zábava
  • Vybavení během letu

First Class

  • Přednostní odbavení a Fast Track
  • Přednostní nástup a výstup
  • Apartmá ANA salonek
  • Luxusní sedadla a kóje
  • Prvotřídní stravování
  • Wi-Fi a zábava během letu
  • Nadstandardní servis, toaletka, oblečení pro cestování

Věrnostní program

Aerolinky All Nippon Airways nabízí svým cestujícím věrnostní program ANA Mileage Club. Pokud se do něj zapojíte, můžete čerpat spoustu slev a výhodných nabídek. Kromě snadné rezervace, výhod u partnerských aerolinek a partnerských hotelů lze míle utrácet za zboží a služby. Výjimkou není ani prémiové členství. K dispozici jsou hned tři úrovně členství lišící se nabídkou a bonusovými mílemi.

  • Bronze Member až o 55 %
  • Platinum Member až o 105 %
  • Diamond Member až o 130 %

V závislosti na konkrétním typu členství se můžete těšit na Premium Member Service Desk, přístup do salonku, lepší sedadla, přednostní odbavení, přednostní rezervaci, Body Upgrade, zlaté letecké karty a ostatní. Výjimkou nejsou ani převody leteckých mil a tím pádem výhod. Kromě jiného je tu také Million Miler Program a Super Flyers.